Povinnosti a práva prodávajícího

Společnost Tendence Plus s.r.o. provozovatel internetového obchodu www.makeupfactory.cz (dále jen prodávající), se sídlem Hodkovská 1200, Praha 916, 190 16 IČO: 290 00 289, DIČ: 290 00 289, zaregistrovaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze v oddílu C vložce č. 158 991 se zavazuje, že:

  • spotřebiteli (dále jen kupujícímu) zboží, které si závazně objednal vyplněním a odesláním objednávky, doručí nejpozději do 5-ti pracovních dnů na adresu, kterou kupující uvede v objednávkovém formuláři.
  • odešle zboží v obalu, zabraňujícím jeho poškození, a ke zboží přiloží daňový doklad (má zároveň funkci záručního listu).
  • veškeré osobní údaje, které kupující uvede při objednávce zboží, budou pokládány za důvěrné v souladu se zákonem číslo 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Prodávající se zavazuje tyto informace neposkytovat třetí straně.

Prodávající má právo

  • k ceně zboží připočítat náklady na dopravu (balné neúčtujeme).
  • nepřijmout objednávku zákazníka, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží.
  • nepřijmout objednávku ve které nejsou vyplněny veškeré formulářem předepsané údaje.

Povinnosti a práva kupujícího

Kupující se zavazuje, že:

  • při objednávce zboží uvede úplné a pravdivé údaje, zároveň souhlasí s tím, že dokončením objednávky, bude tato objednávka považována za závaznou a bude expedována.
  • podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a s reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí.
  • zakoupené zboží odebere a zaplatí za něj cenu dohodnutou s prodávajícím (s celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením).

Kupující má právo:

  • stornovat objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Storno objednávky je možno provést e-mailem nebo telefonicky.
  • reklamovat vadné zboží (viz. reklamační řád)
  • využít zákonné ochranné lhůty odstoupit bez udání důvodů od uzavřené kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží podle platného Občanského zákoníku. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie daňového dokladu a údaje, kam mají být zaslány vrácené peníze. Po obdržení vráceného zboží, prodávající v souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku zašle peníze zpět, a to bankovním převodem, nebo složenkou nejpozději do 30 dnů. Vrací se pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a dobírkovné. Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou. Zásilky dobírkou nebudou přijaty. Doporučujeme vám zboží pojistit. Upozorňujeme, že takto nelze řešit reklamaci vadného zboží.
  • odstoupit od smlouvy v případě, že prodejce nedodrží dohodnutou lhůtu na dodání zboží.
  • na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu."